کورال تریلر 049488984949

 

  1.  ولوو

شرکت ولوو یک شرکت صنایع سنگین سوئدی است. که سازنده خودرو های سنگین و قطعات مربوط به آن می باشد. از جمله تولیدات این شرکت تریلی کمپرسی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه ای است. سامانه های پیش رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی از دیگر خدمات و محصولات شرکت ولوو است.

  1. اسکانیا:

شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی است ، که تولید کننده انواع کامیون، اتوبوس و موتور های کشتی و دیزلی است. دفتر مرکزی این کارخانه در شهر سودتلیا در 30 کلیومتری جنوب استکهلم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه شرکت اسکانیا و تریلی کمپرسی این شرکت چیست و چه ویژگی هایی دارد با شرکت آکوفیدار تریلر تماس بگیرید.

این شرکت از سال 1900 میلادی در شهر مالمو سوئد تاسیس شد و در حال حاضر یک شرکت تابعه از گروه فولکس واگن به شمار می آید.

  1. دایملر آگ:

تریلر کمپرسی دایملرگ چیست؟ دایملر آگ یک شرکت خودرو سازی آلمانی و چند ملیتی است که از نظر میزان درآمد بعد از تویوتا و گروه فولکس واگن،سومین خودروساز بزرگ جهان به شمار می آید.این شرکت از نظر تعداد خودرو های تولید شده،در ربته چهاردهم قرار دارد.دایملر آگ بزرگترین شرکت کامیون سازی جهان نیز هست.

  1.  دانگ فنگ:

تریلی کمپرسی دانگ فنگ: شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز و تولید تریلی های کمپرسی در جمهوری خلق چین شناخته می شود. شرکت دانگ فنگ موتور در سال 1968 میلادی در شهر هوبئی ساخته شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون انواع تریلی های: کمپرسی ، تریلی ترانزیت، تریلی کفی و وسایل نقلیه تجاری و همچنین ساخت انواع قطعات خودرو فعالیت می کند.

دانگ فنگ موتور که در سال 2012 میلادی بیشتر از 2/76 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است،هم اکنون به همراه شرکت های چانگان موتورز،گروه فاو و سایک موتور به عنوان 4 خودرو ساز بزرگ چین شناخته می شوند.

نام قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که 45% سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می باشد.

سهام شرکت دانگ فنگ در بازار های بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنک مبادله می شود. این شرکت در سال 2005، نخستین واگذاری عمومی سهام خود را انجام داد،که با این حال کماکان 70% درصد از سهام آن در اختیار دولت مرکزی چین باقی ماند.دانگفنگ در لغت به معنای باد شرقی است.

کورال تریلر 6409484894

مشخصات تریلی کمپرسی چیست؟

ما تا به اینجا برای شما توضیح دادیم که تریلی کمپرسی چیست؟ حال نوبت به مشخصات آن است. شما می توانید در ادامه مقاله در مورد مشخصات تریلی کمپرسی بیشتر مطالعه کنید.

  • ابعاد تریلی های کمپرسی : طول (میلی متر) : 9،980 | عرض (میلی متر):2،570
  • ظرفیت :24 تن (30 متر مکعب)
  • وزن ترلی کمپرسی برابر با 8000 کیلو گرم است
  • کف ورق 6 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با رامهای عرضی
  • دیواره تریلی کمپرسی چیست؟: ورق 4/5 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با تیرک های مورب مخصوص
  • تاج جلو: ورق 4/5 میل فولادی با استحکام بالا تقویت شده با تیرک های طولی
  • درب عقب تریلر کمپرسی: دومنظوره با قابلیت بازشدن به سمت بالا و لولایی به طرفین
  • محور تریلر کمپرسی چیست؟:سه عدد محلور 9 تن SAF-BPW آلمانی
  • زیربندی:سیستم تعلیق بادی بالنی و کمک فنر مخصوص قابلیت تنظیم ارتقاع تریلر
  • سیستم برق:دارای کلید 7 و 15پل با خط برق 24 ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار از نوع استاندارد جهانی

سوالات متداول

آیا با یک تریلی می توان درآمد بالایی داشت؟

مسلما بله ، شما با داشتن یک تریلی و کار با آن می توانید سالانه درآمد بالایی داشته باشید. این نکته درست است که شما هنگام کار باید هزینه هایی برای تریلر کنید ، اما خب مبلغ درآمدی که می توانید از تریلی داشته باشید به شدت می تواند بالا باشد و شما به عنوان مالک کامل یک تریلی می توانید دستمزدی بالایی را انتظار داشته باشید. ما در اینجا نمی توانیم یک عدد دقیق را صرفا به عنوان میزان درآمد به شما عزیزان ارائه دهیم اما به شما این اطمینان را می دهیم که کار با تریلی برای شما پر سود خواهد بود.

برای طراحی تریلی کمپرسی باید چقدر بودجه در نظر گرفت

پاسخ به این سوال بسیار ساده است. شما عزیزان به هر میزانی که هزینه کنید به همان میزان بازدهی خواهید دید و مسلما اگر هزینه بیشتری برای تریلی خود کنید یک تریلی با کیفیت بالاتر و با امکانات و متعلقات بیشتری خواهید داشت. شما عزیزان همچنین می توانید هنگام سفارش طراحی تریلر ها با متخصصین ما صحبتی داشته باشید و از آنها مشاوره هایی دریافت کنید.

با تریلی های کمپرسی چه قدر مسافت را می توان بدون توقف طی کرد؟

معمولا تریلی هایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند می توانند 12 ساعت و یا حتی بیشتر ، بدون هیچ گونه توققی مسیر را طی کند و این یکی از بزرگ ترین دلایلی است که افراد برای حمل انواع بار ها از این وسیله نقلیه استفاده می کنند. البته این زمان می تواند بسته به کیفیت تریلی های ساخته شده متفاوت باشد و همه ی تریلی های دنیا همچین مقدار ثابتی ندارند.

آیا با تریلی می توان راه های درآمدی دیگر جز حمل بار داشت؟

بله صد در صد ، شما عزیزان علاوه بر حمل بار می توانید با کار هایی همچون : تبلیغ بر روی تریلی کمپرسی خود ، حمل و نقل انواع اقلام ، خدماتی مثل برف روبی ، خدمت یدک کشی ، و همچنین رساندن مسافرین در بین راه ها درآمد های جانبی داشته باشید. این موضوع در این روز ها خیلی به افراد مخصوصا در کشور ما به افراد کمک کرده است تا بتوانند درآمد خوبی بدست بیاورند.